دبیر انجمن کروکت

 

مهندس ابوالفضل ولی خانی دبیر انجمن کروکت : باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده در ۳سال اخیر،امروز کروکت در نقطه ی بسیار خوبی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن کروکت: مهندس ابوالفضل ولی‌خانی دبیر انجمن و رییس کمیته کروکت استان تهران گفت:
باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده در ۳سال اخیر،امروز کروکت در نقطه ی بسیار خوبی قرار گرفته است باتوجه به تلاشهای روزافزون خانواده ی کروکت درسطح ایران،امروز کروکت در استان تهران پیشرفت روزافزونی داشته همچنین بخاطر تلاشهای شبانه روزی رئیس انجمن کروکت ایران جناب آقای عباس ولی خانی که واقعا برای ثبت این ورزش بسیار زحمت کشیدند همچنین تلاشهای بسیار زیادی برای پیشرفت کروکت در استان تهران کردند،امروز وضعیت بسیار مناسبی دارد که از نظر من رضایت بخش است.

وی در خصوص تجهیزات و فضای ورزشی در استان تهران افزود:
درخصوص تجهیزات استانداردهای جهانی برای لوازم کروکت گرفته شده در همه ی رده های سنی وسایل موجود است،همه ی اقشار میتوانند از این لوازم استفاده کنند با قیمت بسیار مناسب، ما فضاهایی را برای این ورزش تعبیه کردیم که بزودی به تمام طرفداران این ورزش معرفی خواهد شد.

ایشان همچنین درخصوص فعالیت های کمیته ی کروکت استان تهران فرمود:

درسال ۹۷ تلاشهای بسیار زیادی برای پیشرفت این ورزش شده است.امسال اولین باشگاه خصوصی ، تخصصی کروکت در ایران با نام ( باشگاه ورزشی وی-رویال) به ثبت رسید که طرفداران این ورزش در این باشگاه مشغول فعالیت میباشند، بیش از ۵۰ دوره آموزشی گلف کروکت برگزار شد و همچنین ۶ دوره مسابقات داشتیم که در سطح بسیار بسیار خوبی برگزار شد.برای پیشرفت کروکت در استان صحبتهایی با مدیریت مجموعه باشگاه انقلاب و سایر باشگاهها ، سازمان ورزش شهرداری داشتیم تا بتوانیم این ورزش را به صورت عمومی توسعه دهیم.

جناب مهندس ولی خانی درخصوص فعالیت ها و برنامه های سال ۹۸ اضافه کردند:

درسال ۹۸امیدواریم با حمایت اسپانسر‌های عزیز بتوانیم به مسابقات بین المللی راه پیدا کنیم، برای این منظور تیم ملی کروکت آماده اعزام به مسابقات جهانی می‌باشد.
هدف ما این است که این ورزش را در سطح استان تهران هرچه بیشتر توسعه دهیم و کمک کنیم که همه بتوانند با این ورزش آشنا شوند و کروکت بازی کنند.همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی AC انجام شده است،تا بتوانیم این سبک را در تمام رده های سنی آموزش دهیم و مسابقاتی در این سبک برگزار کنیم.

ایشان درخصوص پرورش استعدادهای کشف شده ی کروکت استان تهران خاطرنشان کردند:
برای شناسایی و پرورش استعدادها تلاشهایی کرده ایم ، با آموزش و پرورش و دانشگاهها مذاکراتی انجام شده تا بتوانیم این ورزش را به آنها معرفی کنیم،استعدادهایی را کشف کنیم و پرورش دهیم تا بتوانیم افرادیکه با استعداد هستند را در این ورزش شناسایی کنیم.

مهندس ولی خانی درمورد نیازهای کروکت استان تهران اضافه کردند:
نیازهایی که برای ورزش کروکت لازم است در استان تهران بیشتر به این شکل است که مسئولین کمک کنند تا بتوانیم زمین هایی تعبیه کنیم برای هواداران و عمومی کردن این ورزش برای تمام اقشار جامعه .

مهندس ولی خانی ضمن تبریک سال نو فرمودند:
درآخر سال نو را تبریک میگم و امیدوارم همه ی مردم ایران سال بسیار خوب و با موفقیت و سرشار از محبت داشته باشند.به همه ی ورزشکارا و ورزش دوستان سال نو را تبریک میگم و همچنین به ویژه طرفداران ورزش کروکت و تمام عزیزانی که در ورزش کروکت زحمت کشیدند و فعالیت کردند و همچنین به خانواده‌ی انجمن کروکت که این ورزش را با تلاشهای شبانه روزی به خیلی ها معرفی کردند و تلاششان اینست که تمام ایران با این ورزش آشنا شوند و بتوانند در مسابقات عمومی و حرفه ای شرکت کنند.سلامت باشید.

Attachment

‎پیام بگذارید

ضروری

ضروری